Guido en Natascha op Wereldreis

Welkom op onze Reislog!

Hallo en welkom op onze reislog!

Dé plaats om op de hoogte te blijven van alle avonturen en ervaringen tijdens onze reis. Vanaf nu zul je hier dan ook regelmatig nieuwe verhalen en foto's vinden, en via de kaart weet je altijd precies waarwij ons bevinden en waar wij zijn geweest! Meer informatie over onszelf en de reis diewij gaan maken vind je in het profiel.

Wijzien je graag terug op onze reislog en laat gerust af en toe eens een berichtje achter!

Leuk dat je met ons meereist!

Groet,

Guido en Natascha

Mariska

We gaan jullie volgen. Ik heb nu het goede adres en weet als geen ander dat het leuk is om een reactie te krijgen!!

Salut et bon voyage,
Mariska

Ingrid

Geweldig om jullie zo te kunnen volgen! Ben benieuwd naar al jullie reisverhalen.
liefs Ingrid

Nynke & Hidde

Hey jongens.

Net terug van onze eigen wereldreis leven we helemaal mee met jullie voorbereidingen en straks met jullie reis. Wel een beetje jaloers op jullie avontuur, trouwens handige site met zo'n wereldkaart erop enzo.

Ciao

Frans en Ria Schaap

Heel veel succes met de voorbereidingen en natuurlijk een heel goede reis we zijn benieuwd naar de verhalen en de foto's

groetjes (Opa)

Angelique

Geweldig zo'n site waarbij je de hele reis kunt volgen. Kunnen wij "hardwerkende" mensen ook nog een beetje genieten van de wereld die jullie gaan ontdekken. Geniet ervan en wij genieten mee. Heel veel plezier!
groetjes Angelique

carolien

hey travellers, helemaal leuk om jullie via dit log te kunnen volgen. Succes met de laatste loodjes en ga vooral Genieten! Doen jullie goed, make your dream come true. zoen van een toch wel enigzins jaloers zeeuws meisje :-).

Anita Langeveld

Hartstikke leuk om jullie verhalen te kunnen lezen, uiteraard wel met enige gepaste jaloezie....

Jullie doen waar veel mensen van dromen, maar toch op een of andere manier niet durven; echt geweldig!

Heel veel plezier en maak er wat moois van de komende 8 maanden!!

Groetjes en tot mailens.

annie en mari

hoi wereldreizigers,wij wensen jullie heel veel reisplezier toe de komende tijd.
wij zullen jullie zeker gaan volgen.
heel veel gr. ook namens Ferry en Danny.

Erwin

Hoi Guido en Natascha.
Ik heb net mijn e-mail adres achtergelaten om continue op de hoogte te blijven van de laatste ontwikkelingen. Nogmaals veel plezier. Helemaal top.
Groetjes, ook van Karin.

Leon en Joke

Guido en Natascha,

ik had eigenlijk verwacht dat jullie de wereld rond kunnen op de fiets. Ik heb per slot van rekening de halve wereld op de fiets gedaan in ongeveer de helft van de tijd, dus het is mogelijk.
Ondanks dat ik gezegd het nooit meer te zullen doen, maar dat kwam mede doordat ik het alleen deed, ben ik toch wel een beetje jaloers op zoiets moois wat jullie gaan doen.

Heel veel plezier en geniet ervan.

Leon en Joke

Fred en Annelies

Hallo luitjes,

nog een paar dagen je tas in en uit pakken om zeker te weten dat je niets bent vergeten en dan het grote avontuur.....
Ook wij laten ons mail adres achter zodat we op de hoogte blijven.

Heel erg veel plezier.

Fred en Annelies

Frans en Mathijs

Wij achtervolgen jullie op de log!
Hopelijk vinden jullie het avontuur dat jullie zoeken. Wij hebben er alle vertrouwen in.

Liefs,
Frans & Mathijs

Johan en Cisca Luites

Vandaag, geen grap, is het dan zover. Guido en Natascha, op drempel, wsen wij jullie een hele mooie en voorspoedige reis. Wij zullen je volgen.
tot nader horen

Wienke

Het geheim van geluk is vrijheid. Het geheim van vrijheid is lef.

Guido en Natascha, heel veel geluk en een super reis!