Guido en Natascha op Wereldreis

Bhutan

Reacties

Reacties

Jule

Hoi Guido en Natascha,

ik kwam via via hier terecht en ik moet toch echt zeggen, wat een súper mooie foto's. Ik ben al Ik wil zelfd volgend jaar naar Bhutan gaan, maar is er echt geen andere mogelijkheid dan met gids en chauffeur te gaan? Als vrijwilligster in een weeshuis of op een school of.. iets dergelijks? Zou het super leuk vinden als jullie mij een berichtje kunnen terugsturen.

Groetjes Jule (Julschen.reismee.nl)

guido

Jule, het is volgens ons (maar het kan altijd zijn dat er zaken veranderen, je zou buitenlandse zaken kunnen checken) niet mogelijk om vrijwillgerswerk te doen in Bhutan. Wel bgrepen wij dat er allerlei samenwerkingsverbanden zijn en dat wij met name op agrarisch gebied nog wel wat doen in Bhutan. Maar hoe je daar tussen zou kunnen komen weet ik ook niet.
Om het zker te weten, stuur een mail naar de ambassade van Bhutan en dan krijg je vast een antwoord. Succes en ik hoop voor jou dat het gaat lukken, het is echt heel bijzonder!

Guido

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!